تنهایی

دست نوشته های یک دختر جوان

تنهایی

دست نوشته های یک دختر جوان

salam

سلام به همگی 

به خاطر کم کاری که پیش اومده معذرت میخوام  

این ماه ماهه امتحاناست و مجبور شدم تا یه ماه چیزی ننویسم 

از اول ماه دیگه دوباره میام و هر روز آپ میکنم 

پس تا اون مو قع خداحافظ 

(خدا حافظی همیشه به معنای ترک کردن نیست گاهی فرصتی برای سلامی دوباره است)

نظرات 5 + ارسال نظر
تیم پشتیبانی سایت آدونیا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست گرامی

موتور جستجوگر قدرتمند سایت آدونیا وبلاگ شما را که کد تخصصی سایت آدونیا را آن قرار داده بودید، پیدا کردند.

لطف کنید و کد را به درستی در سایت خود قرار دهید و در سایت ادونیا ثبت نام کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید
www.ADONIYA.ir
با تشکر

محمدرضا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.میلاد امیرالمومنین(ع) حضرت علی بن ابیطالب بر شما وخانواده محترم مبارک.
امیدوارم عیدی خوبی از دستان امیرالمونین(ع)بگیرید[گل]
درضمن زود برگردی ها.شیرینی معدل بیستتم باید بهمون بدی

پوریا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.pm20.loxblog.com

سلام
من پوریا هستم یه وبلاگ نویس حرفه ای و عضو انجمن وبلاگ نویسان جوان میخواستم با هم دیگه یه وبلاگ درست کنیم اگه موافق بودید بهم ایمیل بدید یا هم زنگ بزندید 09190600358
تو اون یکی وبتون هم این نظر رو گذا شتم
منتظر جوابتونم

پوریا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

پس چی شد؟؟؟؟

محمدرضا جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

سلام.من دوباره اومدم بگم :
موفق باشی

ممنون موفقم شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد