تنهایی

دست نوشته های یک دختر جوان

تنهایی

دست نوشته های یک دختر جوان

حرف های دانش آموزان به خدا

شاید الان بگید این مطلب یک کپیه اما باید بگم که این مطلب رو خودم تهیه کردم و به یکی از مدرسه های راهنمایی پایین شهر مراجعه کردم.وارد یکی از کلاس های سال دومش شدم و ازشون خواستم تا هر چیزی که میخوان به خدا بگن و اونا اینطوری نوشتن:

خداجون اگه می تونی برادرم رو به راه راست بیار

خدایا کسایی که عدالت رو زیر پا میزارن نابود کن

خدایا عاشقتم

خدایا عاشقم کردی ولی حالا عشقم ازم سیره

خدایا از خیر کناهانمان بگذر

خدایا{...}دروغگو رو به سزای کارای زشتش برسون

خدایا عاشق بزرگیتم

خداااااااااااااااااااااااایا

خدایا مگه خودت  عاشق شدی که آدماتو عاشق میکنی؟!حالا اگه هرکی رو عاشق کردی دلشو نشکون!

خدایا گناهان منو فقط خودت دیدی!پس به قول قدیمیا شتر دیدی ندیدی!

خدایا خاک زیر پاتم

نباشی مطمئن باش نیستم

خدایا باید بدونی عاشقانه دوست دارم

خدایا من ازت فقط میخوام که از گناهان زشتی که نجام دادم بگذری و منو دوباره به راه راست هدایت کنی و هرچی که ازت میخوام اگه به نظرت خوبه بهم بدی

خدایا میدونستی اولین عشقم تو بودی

وقتی به غروب دل انگیز خورشید نگاه میکنم یاد تو میافتم و یاد اینکه چطوری عمرم به فنا میره اما همین هم یادم میندازه که چقدر دوست دارم

واقعا جالبه مگه نه!!!!!!!!

همه ی این بچه ها تنها از خدا تعریف کردن و رو دروایسی کردن

اما ای کاش این کار رو نمیکردن و عین حقیقت رو می نوشتن!

شاید بپرسین خواسته من از خدا چیه؟

من از خدام خواسته ای ندارم اما حرفی دارم که اون اینه

خدایا توی این دنیای بزرگ آدمای زیادی هستن که شاید تنها چند سال عمر کنن اما امید خیلی زیادی به آینده و تغییر این اتفاق رو دارن.ازت میخوام که به منم امید اونا رو بدی!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام.خیلی جالب بود .
به نظر من که اکثرا حرف دلشون رو زدن .
اگر فضولی نباشه بگم خواسته ای که خودت از خدا داری هم فقط به خودت مربوطه نه خدا چون خدا نا امیدی رو گناه بزرگی می دونه.تازه خیلی هم خوشحال میشه بنده هاش فقط به اون امید داشته باشن
برات بهترین ها رو از خدا آرزو می کنم.

ممنون

من سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://my4divari.blogsky.com

چه خواسته هایی از خدا دارن . تقریبآ همه این خواسته هارو منم دارم
ایشاله خواسته تو هم اجابت بشه

ممنون
مال تو هم ایشالا برابرده بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد